Goed gelabeld is het halve werk

Info en advies: 0252-41 28 42

Magnetische producten voor etikettering

100% visueel en rationeel, de magnetische hulpmiddelen in de materiaalstroom

Verstandige etikettering in de productie en in het magazijn verhoogt de productiviteit van een bedrijf, voorkomt fouten en bespaart tijd bij het zoeken.

Al vele jaren maken producten zoals magnetische etiketten, magnetische kaarthoezen en etikethouders het dagelijkse leven in de materiaalstroom eenvoudiger. Deze producten zijn eenvoudig te bevestigen en te verwijderen en hebben een lange levensduur. Het in Lisse gevestigde bedrijf MMS Magneetservice biedt verschillende mogelijkheden voor identificatie en etikettering.

Magnetische etiketten voor zelfbedrukking

Sinds enige tijd is het bijzonder praktische product COROSTOCT TT  magnetische etiketten voor thermo-transferprinters beschikbaar (Europees octrooi aangevraagd). Dit zijn etiketten die op elk ijzerhoudend oppervlak hechten zonder sporen na te laten en die dus flexibel kunnen worden ingezet.

Eenvoudig te hanteren

COROSTOC TT etiketten kunnen met de meeste thermotransferprinters worden bedrukt. Door de bedrukking in het thermotransferprocédé kunnen zij zowel in grote hoeveelheden als in individuele bedrukking worden geproduceerd, bv. als slechts bepaalde etiketten moeten worden uitgewisseld. De etiketten worden gestanst op een rol en kunnen na het afdrukken afzonderlijk worden losgemaakt. De printer kan de afzonderlijke etiketten herkennen via een speciale controlepons. Zij zijn gemaakt van een flexibele kunststof, die wit gecoat en permanent magnetisch is.

Maximale flexibiliteit, lage kosten

Met behulp van het thermotransferprocédé is het mogelijk om met hoge snelheid wisselende inhoud af te drukken op etiketten van de rol. Voor klanten die meteen aan de slag willen, biedt MMS sets met TT-rollen en een bijpassende printer. Dit betekent dat iedereen zijn magazijn binnen een paar uur kan labelen en dat herdrukken op elk moment mogelijk is

Volledig programma

Naast de reeds genoemde producten worden magnetische kleurrijke notitieblaadjes, magnetische kaders voor mededelingen, magneetknopen of magnetische elementen voor uw Scrum Board gebruikt bij de visuele planning en ondersteunen zij de vlotte doorstroming van materialen.