De vooruitstrevende en dynamische markt voor digitale printmaterialen verwelkomt een nieuwe opvallende speler: COROLUX ferro.

MMS Magneetservice, kortweg MMS, het bedrijf met de grootste voorraad magnetische basismaterialen in Nederland, stelt met dit innovatieve product nieuwe normen op het gebied van kwaliteit en veelzijdigheid.

Info en advies: 0252-41 28 42

Over COROLUX ferro:

COROLUX ferro is een dunne folie die aan de achterzijde is gecoat met ijzerdeeltjes. Deze dunne ijzerhoudende folie kan eenvoudig worden aangebracht door eerst éénmalig magneetfolie op een oppervlak aan te brengen en daarna kunt u de folie, desgewenst in meerdere lagen over elkaar heen aanbrengen. Het is een unieke displayfolie die is geoptimaliseerd voor digitaal printen met hoge resolutie en die een uitzonderlijke printkwaliteit combineert met de beste mogelijkheid om eenvoudig en snel op magnetische oppervlakken te worden bevestigd.
Deze displayfolie is daarom speciaal ontworpen voor toepassingen waar flexibiliteit, duurzaamheid en eenvoudige vervanging vereist zijn.

Toepassingsgebieden:

De veelzijdige aard van COROLUX ferro maakt het tot een ideaal product voor een breed scala aan toepassingen, van Point-of-Sale displays en informatiekiosken tot onderwijsfaciliteiten en kantooromgevingen. Of het nu gaat om promoties die regelmatig moeten worden bijgewerkt of om het wisselen van lesmateriaal in klaslokalen, COROLUX ferro biedt een snelle, eenvoudige en voordelige oplossing. Eenvoudigweg iedereen kan de folie aanbrengen zonder voorkennis of speciale vaardigheden.

Belangrijkste kenmerken en voordelen:

•    Eersteklas afdrukkwaliteit: COROLUX ferro zorgt voor levendige, scherpe afdrukresultaten die afbeeldingen en tekst tot leven brengen
•    Eenvoudig en snel wisselsysteem: Dankzij de magnetische kleefkracht kan COROLUX ferro in enkele seconden worden aangebracht of vervangen, zonder gereedschap of ingewikkelde installatieprocessen
•    Herbruikbaar en duurzaam: De folie is ontworpen voor langdurig gebruik, waardoor het een milieuvriendelijke en kosteneffectieve keuze is
•    Veelzijdig: Ideaal voor tijdelijke en permanente toepassingen in verschillende omgevingen

MMS zet nieuwe standaarden in de wereld van digitaal printen met COROLUX ferro. Dit product is een bewijs van hun toewijding aan het ontwikkelen van innovatieve en hoogwaardige oplossingen die voldoen aan de eisen van hun klanten.

Wellicht ook interessant voor u