Print uw eigen etiketten zelf met tekst, barcode en pijlen

Info en advies: 0252-41 28 42

eenvoudig. snel. printen: Etikettensoftware voor magnetische coderingsproducten

Met de nieuwe online-etikettensoftware kunnen MMS-klanten per direct veel producten zelf beletteren.

Met de zogenoemde Label-Designer kan men de lay-out voor papieretiketten kinderlijk eenvoudig met  barcodes, pijlen en/of teksten samenstellen.

Aansluitend wordt ingevoerd welke inhoud per enkele etiket gedrukt moet worden. Daardoor kunnen bijvoorbeeld nummeringen voor stellingplaatsen of productcoderingen optimaal worden ingesteld.

Deze online-software kan voor  papieretiketten voor de magnetische etikettenhouders COROSET en voor de magneethoezen COROPAC type 9 worden gebruikt. De papieretiketten worden op voor-geperforeerde DIN A4 vellen geleverd en na het uitprinten uitgescheurd. Eenvoudig in het bijbehorende product  schuiven, klaar.

Op deze manier kan iedere klant snel een opschrift voor zijn opslagplaatsen maken, zijn producten coderen, stellingopschriften vernieuwen of aanwijzingen wisselen.

Omdat de software ook voor COROPRINT magneetfolie functioneert, die met een commerciële inkjet-printer bedrukt kan worden, is het nu zelfs mogelijk om moeiteloos magneetetiketten in het gewenste formaat zelf te maken. Deze magneetfolie is eveneens op DIN A4 in verschillende afmetingen verkrijgbaar.

U vindt de software op de homepage van de website van MMS.  Van hieruit wordt de gebruiker stap voor stap door het programma geleid.

Als kleine attentie krijgt iedere klant bij aankoop van een doos magnetische etikettenhouders COROSET een verpakking bijpassende papieretiketten gratis.
(Geldig tot 31.03.2017)

Klik hier voor de Label-Designer.