Info en advies

COROPLAN notes, de magnetische geheugensteuntjes

U bent hier: Persberichten » COROPLAN notes, de magnetische geheugensteuntjes

COROPLAN notes, de magnetische geheugensteuntjes

Wie kent dat niet? Een klein berichtje is gewenst: een geheugensteuntje, een uiting van boosheid of liefde  en er is geen notieblaadje bij de hand. Met COROPLAN notes magnetische notieblaadjes grijpt u nooit meer mis en heeft u altijd een notieblaadje binnen handbereik.

De vierkante COROPLAN notes met het formaat 76 x 76 mm, hebben een geheel magnetische achterkant die u op alle ijzerhoudende vlakken kunt aanbrengen. Daardoor gaat uw mededeling niet verloren. In vergelijk tot gebruikelijke notitieblaadjes hebben onze blaadjes een  whiteboard coating en zijn daardoor uitwisbaar en steeds opnieuw te gebruiken. Zodra uw informatie gelezen is kan deze met het sponsje, dat op de dop van de meegeleverde stift zit, verwijderd worden. De vier verschillende kleuren geel, groen, lila en oranje zorgen ervoor dat uw notieblaadjes blikvanger worden en brengen een beetje afwisseling op uw kantoor. De kleine magneten helpen bij het plannen, markeren, herinneren en zijn waarschijnlijk nog handig voor talloze andere toepassingen. Is het bericht gelezen dan kunnen ze eenvoudig zonder sporen verwijderd worden en op een andere locatie gebruikt worden.

In een verpakking zitten 20 COROPLAN notes, in één kleur of in vier kleuren.

Klein, vierkant, handig, goed!

MMS-Magneetservice B.V.

Met vestigingen in Duitsland, Frankrijk en Nederland, is MMS één van de grootste leveranciers voor magnetische magazijncoderingen. Onze portfolio omvat magneethoezen, magnetische etikettenhouders, magneetborden en –etiketten, op maat gesneden producten, maar ook magnetisch planmiddelen en panelensystemen.  Door de grote voorraad en productie in eigen huis maakt MMS het mogelijk de levertijd kort te houden.

MMS-Magneetservice B.V. Meer en Duin 48 NL-2163 HC Lisse
Tel.: +31(0)252 – 412842 info@mms-magneet.nl www.mms-magneet.nl

Productgroepen:
Rechtstreeks van de fabrikant
Gratis versturen*
* vanaf € 250,00 (NL + BE)
Snelle afwikkeling
Info en advies