Info en advies

COROPLAN gekleurde magneetkaders

U bent hier: Persberichten » COROPLAN gekleurde magneetkaders

COROPLAN gekleurde magneetkaders

In de opvallende kleuren rood, geel en groen zijn ze niet over het hoofd te zien en in het gebruik zeer eenvoudig: MMS presenteert een nieuw magnetisch product voor te coderen ruimtes.

Vanaf nu in het leveringsprogramma van de gerenommeerde MMS fabrikant zijn de zogenoemde “infokaders” met magnetische achterkant, de voorzijde voorzien van een gekleurd kader en met een mat transparant venster.

Deze gekleurde magneetkaders uit de COROPLAN productenserie hechten aan elk ijzerhoudend oppervlak en de inhoud is zeer snel verwisselbaar. Het kader is vederlicht en zeer eenvoudig aan te brengen en af te nemen. Daarnaast laat het geen sporen na op het hechtoppervlak.

Informatiedrager voor technische gebruiksaanwijzingen, bestanden, openingstijden, kortingen enz. Eenvoudig afdrukken, achter het transparante venster plaatsen en aanbrengen. Door de kleurkeuze van de magnetische infokaders in opvallende kleuren kunt u tevens de prioriteit van uw berichten duidelijk maken.

De COROPLAN gekleurde magneetkaders zijn verkrijgbaar in de gangbare maten A3, A4 en A5. Overtuig uzelf van een nieuwe onmisbare hulp van MMS voor  magnetisch te markeren ruimtes.

MMS-Magneetservice B.V.

Met vestigingen in Duitsland, Frankrijk en Nederland, is MMS één van de grootste leveranciers voor magnetische magazijncoderingen sinds onze oprichting in 1969. Door de efficiënte combinatie van ervaring, kennis en vernieuwing profiteren klanten in de industrie, grote ondernemingen als ook succesvolle middenstanders. MMS is de professionele partner voor de inrichting van magazijn, werkplaats en kantoor. Magneethoezen, magnetische etikettenhouders, magneetborden en -etiketten evenals op maat gesneden producten omvat ons portfolio, alsook magnetische planmiddelen en panelensystemen. Door de grote voorraad en werkplaats in eigen huis maakt MMS het mogelijk de levertijd kort te houden en staan we open voor speciale wensen.

MMS-Magneetservice B.V. Meer en Duin 48 NL-2163 HC Lisse
Tel.: +31(0)252 - 412842 info@mms-magneet.nl www.mms-magneet.nl

Productgroepen:
Rechtstreeks van de fabrikant
Gratis versturen*
* vanaf € 250,00 (NL + BE)
Snelle afwikkeling
Info en advies